Houzz Logo Print
anneelmgaard_nielsen

Gæstetoilet

Anne Elmgaard Nielsen
Год(а)/Лет назад: 7
Har brug for ideer til hvad man kan hænge på væggen bag toilettet

Комментарии: 5

  • ptrisja
    Год(а)/Лет назад: 7

    Tag et kig på denne tråd: [https://www.houzz.dk/forum/ideer-til-droenkedeligt-toilet-dsvw-vd~4235480?n=13[(https://www.houzz.dk/forum/ideer-til-droenkedeligt-toilet-dsvw-vd~4235480?n=13). Der er nemlig nogle idéer til hvad man kan hænge på en toiletvæg, som f.eks. en hylde eller nogle billeder.

    Hvis der er et vindue på toilettet ville jeg selv hænge en hylde med nogle planter. Det kunne skabe rigtig meget hygge. Man kunne også hænge et stort spejl, hvis det er behov for det, eller et skab hvis der mangler opbevaringsplads.

    Har du et billede af hele rummet?

  • PRO
    Indretningsarkitekt Niels Rejnhold
    Год(а)/Лет назад: 7

    Hej Anne - nu sender du ikke billeder af hele rummet, så det er mig lidt svært at skabe mig et helhedsindtryk. Men umiddelbart ville jeg nok forsøge at få noget dynamik ind i rummet - i mine øjne mangler der lidt liv.

    Derfor tænker jeg på en form for opbevaring, noget med hylder eller "bogkasser".

    En idé kunne være de farvede bogkasser/reoler fra trævarerfabrikernes udsalg.

    De fås i forskellige størrelse og dybder. Og i mange dejlige farve. Her blot en i blå for at bevæge os i vandelementet.


    Trævarerfabrikernes Udsalg - kubik - color - flere varianter findes

    God inspiration

  • PRO
    Skovhavens VVS
    Год(а)/Лет назад: 6

    Hej Anne.

    En mulighed kan være at udskifte den gamle Caldo radiator med en flot håndklædetørrer fra Strømberg. Model : Ragus i sort vil være flot til den hvide væg. Samtidig kan toiletsædet også udskiftes til et sæde i sort. Eller hvis der må bruges lidt penge så kan toilettet udskiftes til et Geberit Monolith med sort glasplade og en smart Laufen Rimless hængeskål.

    Mvh.

    Michael.

  • ac1301
    Год(а)/Лет назад: 6

    Jeg syntes et par Kalmar træ hylder hængt op I fede læder remme ville give varme til det kolde hvide.