Houzz Logo Print
hzdeleted_31133521

Välja tyg till soffa.

User
Год(а)/Лет назад: 7

Välja färgstarkt eller neutralt?

Hur skulle du tänka inför nytt inköp av soffa?

Комментарии: 8

  • PRO
    nolu
    Год(а)/Лет назад: 7

    Färgglatt är alltid trevligt =) hos oss på nolu.se hittar du bla. blå och senapsgula soffor :)

  • Ossiana Smith
    Год(а)/Лет назад: 7

    Beroende på resten av rummet. Om hela rummet är neutralt skulle jag nog köra på en 'djup' färg - nästan mörkare grönt sammets än du visade eller mörkt petrol blå.

  • PRO
    User
    Автор
    Год(а)/Лет назад: 7
    Härligt med lite mer personliga soffor. Väljer jag ljust tyg är det snyggt med någon struktur, i detta fall blir det nog grönt, en favorit ton man kan ha mycket utav. Jag tänker generellt ; Om rummets inredningen har vissa tydliga färger, konst eller mattor då 'tål' rummet även tongivande soffa.. En annan idé för medelväg är sätta nytt tyg på sittdynorna. Ett sätt förnya befintlig utan slit och släng. Tack för era tips
  • Sophie I
    Год(а)/Лет назад: 7

    Aha, bra tips, det ska jag komma ihåg!

  • PRO
    Kajsas Hem
    Год(а)/Лет назад: 7

    Jag tycker tidlöst är bra!! Att välja en soffa som man inte tröttnar på utan förnyar med plädar , kuddar osv . Allt efter årstid och humör. På så sätt får man ett levande rum som förändras. Man kan dessutom enkelt tapetsera , eller måla fondväggar bakom soffan om man är som jag..Älskar att hitta på nya projekt!

  • PRO
    User
    Автор
    Год(а)/Лет назад: 7
    Håller med att det är kul variera med många accentuerande detaljer, för de som kan eller har intresset sätta samman personliga val. Färgklick kan också bestå av fåtöljen istället för soffan.. kanske blir det något sådant jag väljer.
  • PRO
    User
    Автор
    Год(а)/Лет назад: 7
    Последние изменения: Год(а)/Лет назад: 7

    Lite härligt mönstrat och more- is-more stilen. Pinkhouse living inspirerad från Instagram.