Houzz Logo Print
sarah_sterner40

Hvordan skaber man en hyggelig følelse på et lille toilet?

Sarah Sterner
Год(а)/Лет назад: 8

Vi er i øjeblikket ved at renovere vores lille toilet herhjemme og er nu på udkig efter nogle tips om, hvordan vi gør det rart der .. Lidt ligesom på billedet...


Vi bruger det ikke så tit, da det hovedsagligt er til gæster, men jeg vil stadig gere have at de skal føle sig godt tilpas og synes det er hyggeligt!


Nogen, der har nogle tips eller råd?




Badrum · Еще

Комментарии: 5

  • PRO
    Ragus & Co
    Год(а)/Лет назад: 8
    Hej Sarah!
    Prøv at kigge på min profil, jeg har netop billeder fra et lille gæste toilet. Måske det kan inspirere.
    Er billedet af dit toilet? Eller er det stemningen du gerne vil ramme?
    Sarah Sterner поблагодарил(а): Ragus & Co
  • Sarah Sterner
    Автор
    Год(а)/Лет назад: 8
    Последние изменения: Год(а)/Лет назад: 8

    @Ragus & Co

    Tak, billedet er ikke fra mit toilet, men bare ét jeg godt kunne lide! Vores toilet er så forfærdeligt, at ikke ville se godt ud på et billede! Fra 70'erne med orange og brune fliser, haha!

    Vi har planer om at renovere det helt, og vil gerne gå efter en moderne stil, som er hyggelig, og ikke for koldt.

  • PRO
    Ragus & Co
    Год(а)/Лет назад: 8

    Hej Sarah! Du er velkommen til at sende mig en PB med et billede af jeres nuværende toilet - kommer gerne med et par hurtige skud fra hoften.

  • Trine Nyborg
    Год(а)/Лет назад: 8

    Blomster og duftelys synes jeg kan gøre meget. Hvis budgettet er lidt større kan du prøve med matchende håndklæder og bademåtter, som giver rummet helhed.

  • PRO
    KAMILLA ROSADO CPH
    Год(а)/Лет назад: 8

    Hej Sarah

    Det lyder som en sjov udfordring - nu har jeg jo ikke set dit gæstetoilet, men tænker at du måske ikke behøver at rive det hele ned, men kan blot opdatere det ved at skifte enkelte ting ud, male og tilføje de rigtige accessories? Hvis du har lyst er du velkommen til at sende mig billeder af dit gæste toilet, så kan jeg komme med et konkret, uforpligtende forslag?
    kh

    Kamilla

    Sarah Sterner поблагодарил(а): KAMILLA ROSADO CPH