Лестница с крашенными деревянными подступенками без подступенок – фото дизайна интерьера
Сортировать:
Бюджет
Сортировать:Популярное за сегодня
1 - 20 из 37 167 фото
1 из 3
Лена Зуфарова
На фото: лестница в современном стиле с деревянными ступенями и металлическими перилами без подступенок
Patterson Custom Homes
Пример оригинального дизайна: лестница на больцах в стиле ретро с деревянными ступенями и стеклянными перилами без подступенок
Providence Design
Стильный дизайн: угловая лестница среднего размера в классическом стиле с деревянными ступенями, крашенными деревянными подступенками и деревянными перилами - последний тренд
Stacy Jacobi
Stair case with black painted handrail and newell post and also stair risers painted black.
Идея дизайна: лестница в классическом стиле с деревянными ступенями и крашенными деревянными подступенками
Идея дизайна: лестница в классическом стиле с деревянными ступенями и крашенными деревянными подступенками
SINGER BIEDER Architecture
Пример оригинального дизайна: лестница среднего размера в современном стиле с деревянными ступенями, крашенными деревянными подступенками и деревянными перилами
Giulietti Schouten Weber Architects
Идея дизайна: большая лестница на больцах в современном стиле с деревянными ступенями и стеклянными перилами без подступенок
Emperial Hardwood Flooring
На фото: угловая лестница среднего размера в стиле неоклассика (современная классика) с деревянными ступенями, крашенными деревянными подступенками и перилами из смешанных материалов
Architecture Saville Isaacs
Internal - Floating Staircase
Beach House at Avoca Beach by Architecture Saville Isaacs
Project Summary
Architecture Saville Isaacs
https://www.architecturesavilleisaacs.com.au/
The core idea of people living and engaging with place is an underlying principle of our practice, given expression in the manner in which this home engages with the exterior, not in a general expansive nod to view, but in a varied and intimate manner.
The interpretation of experiencing life at the beach in all its forms has been manifested in tangible spaces and places through the design of pavilions, courtyards and outdoor rooms.
Architecture Saville Isaacs
https://www.architecturesavilleisaacs.com.au/
A progression of pavilions and courtyards are strung off a circulation spine/breezeway, from street to beach: entry/car court; grassed west courtyard (existing tree); games pavilion; sand+fire courtyard (=sheltered heart); living pavilion; operable verandah; beach.
The interiors reinforce architectural design principles and place-making, allowing every space to be utilised to its optimum. There is no differentiation between architecture and interiors: Interior becomes exterior, joinery becomes space modulator, materials become textural art brought to life by the sun.
Project Description
Architecture Saville Isaacs
https://www.architecturesavilleisaacs.com.au/
The core idea of people living and engaging with place is an underlying principle of our practice, given expression in the manner in which this home engages with the exterior, not in a general expansive nod to view, but in a varied and intimate manner.
The house is designed to maximise the spectacular Avoca beachfront location with a variety of indoor and outdoor rooms in which to experience different aspects of beachside living.
Client brief: home to accommodate a small family yet expandable to accommodate multiple guest configurations, varying levels of privacy, scale and interaction.
A home which responds to its environment both functionally and aesthetically, with a preference for raw, natural and robust materials. Maximise connection – visual and physical – to beach.
The response was a series of operable spaces relating in succession, maintaining focus/connection, to the beach.
The public spaces have been designed as series of indoor/outdoor pavilions. Courtyards treated as outdoor rooms, creating ambiguity and blurring the distinction between inside and out.
A progression of pavilions and courtyards are strung off circulation spine/breezeway, from street to beach: entry/car court; grassed west courtyard (existing tree); games pavilion; sand+fire courtyard (=sheltered heart); living pavilion; operable verandah; beach.
Verandah is final transition space to beach: enclosable in winter; completely open in summer.
This project seeks to demonstrates that focusing on the interrelationship with the surrounding environment, the volumetric quality and light enhanced sculpted open spaces, as well as the tactile quality of the materials, there is no need to showcase expensive finishes and create aesthetic gymnastics. The design avoids fashion and instead works with the timeless elements of materiality, space, volume and light, seeking to achieve a sense of calm, peace and tranquillity.
Architecture Saville Isaacs
https://www.architecturesavilleisaacs.com.au/
Focus is on the tactile quality of the materials: a consistent palette of concrete, raw recycled grey ironbark, steel and natural stone. Materials selections are raw, robust, low maintenance and recyclable.
Light, natural and artificial, is used to sculpt the space and accentuate textural qualities of materials.
Passive climatic design strategies (orientation, winter solar penetration, screening/shading, thermal mass and cross ventilation) result in stable indoor temperatures, requiring minimal use of heating and cooling.
Architecture Saville Isaacs
https://www.architecturesavilleisaacs.com.au/
Accommodation is naturally ventilated by eastern sea breezes, but sheltered from harsh afternoon winds.
Both bore and rainwater are harvested for reuse.
Low VOC and non-toxic materials and finishes, hydronic floor heating and ventilation ensure a healthy indoor environment.
Project was the outcome of extensive collaboration with client, specialist consultants (including coastal erosion) and the builder.
The interpretation of experiencing life by the sea in all its forms has been manifested in tangible spaces and places through the design of the pavilions, courtyards and outdoor rooms.
The interior design has been an extension of the architectural intent, reinforcing architectural design principles and place-making, allowing every space to be utilised to its optimum capacity.
There is no differentiation between architecture and interiors: Interior becomes exterior, joinery becomes space modulator, materials become textural art brought to life by the sun.
Architecture Saville Isaacs
https://www.architecturesavilleisaacs.com.au/
https://www.architecturesavilleisaacs.com.au/
Ricken Desai Photography
Ricken Desai Photography
Идея дизайна: угловая лестница в современном стиле с деревянными ступенями и стеклянными перилами без подступенок
Идея дизайна: угловая лестница в современном стиле с деревянными ступенями и стеклянными перилами без подступенок
Divine Custom Homes
На фото: большая п-образная лестница в морском стиле с деревянными ступенями, крашенными деревянными подступенками и деревянными перилами с
Williams Wood Works Inc
На фото: прямая лестница среднего размера в классическом стиле с деревянными ступенями, крашенными деревянными подступенками и деревянными перилами
FINNE Architects
The stair has steel structure and laser-cut steel railings. The treads are solid oak. The railing design is based on hand-drawn ink brush lines.
Photo: Benjamin Benschneider
Heidi Caillier Design
Haris Kenjar
Источник вдохновения для домашнего уюта: угловая лестница среднего размера в стиле фьюжн с деревянными ступенями, крашенными деревянными подступенками и деревянными перилами
Источник вдохновения для домашнего уюта: угловая лестница среднего размера в стиле фьюжн с деревянными ступенями, крашенными деревянными подступенками и деревянными перилами
Victoria Hardy Interiors
Chicago Home Photos
Barrington, IL
На фото: п-образная лестница среднего размера в стиле кантри с деревянными ступенями и крашенными деревянными подступенками
На фото: п-образная лестница среднего размера в стиле кантри с деревянными ступенями и крашенными деревянными подступенками
Eck | MacNeely Architects inc.
Стильный дизайн: п-образная лестница среднего размера в стиле модернизм с деревянными ступенями и крашенными деревянными подступенками - последний тренд
Carver Creek Woodworks
This is part of an interior home transformation. We took out the carpeted stairs and yellowing oak to bring a rich and timely presence to the space.
Пример оригинального дизайна: угловая лестница среднего размера в классическом стиле с деревянными ступенями и крашенными деревянными подступенками
Пример оригинального дизайна: угловая лестница среднего размера в классическом стиле с деревянными ступенями и крашенными деревянными подступенками
GMT Home Designs Inc.
Источник вдохновения для домашнего уюта: прямая лестница среднего размера в морском стиле с деревянными ступенями и крашенными деревянными подступенками
RÜME
Emily O'Brien
На фото: большая п-образная лестница в стиле неоклассика (современная классика) с деревянными ступенями, крашенными деревянными подступенками и перилами из тросов
На фото: большая п-образная лестница в стиле неоклассика (современная классика) с деревянными ступенями, крашенными деревянными подступенками и перилами из тросов
Jan Gleysteen Architects, Inc
Photography by Richard Mandelkorn
Источник вдохновения для домашнего уюта: угловая лестница среднего размера в классическом стиле с деревянными ступенями, крашенными деревянными подступенками и деревянными перилами
Источник вдохновения для домашнего уюта: угловая лестница среднего размера в классическом стиле с деревянными ступенями, крашенными деревянными подступенками и деревянными перилами
Northworks Architects + Planners
Located upon a 200-acre farm of rolling terrain in western Wisconsin, this new, single-family sustainable residence implements today’s advanced technology within a historic farm setting. The arrangement of volumes, detailing of forms and selection of materials provide a weekend retreat that reflects the agrarian styles of the surrounding area. Open floor plans and expansive views allow a free-flowing living experience connected to the natural environment.
Лестница с крашенными деревянными подступенками без подступенок – фото дизайна интерьера
1