Houzz Logo Print
arnautovic_aida

Hjælp! Hvordan indretter vi en orange badeværelse?

Arnautovic Aida
Год(а)/Лет назад: 6
Последние изменения: Год(а)/Лет назад: 6

Vi har købt en lejlighed fra 70erne. Vi har nu ikke mulighed til det stor renovation. Er der nogle gode ideer til indretningen. Resten af lejligheden er klassisk..i .hvid,sort og grå.

På forhånd TAK!

Комментарии: 9

  • Arnautovic Aida
    Автор
    Год(а)/Лет назад: 6

    tak for svaret ptrisja.

    jeg har set andre link og der er rigtig meget inspiration at hente, hel klart vil jeg bruge noget af det.

    venligst Aida




  • Joakim Pedersen
    Год(а)/Лет назад: 6

    Jeg ser enormt meget potentiale i det badeværelse der! Har du mulighed for at tage nogle flere billeder?


    Som Ptrisja også skriver kan de små detaljer gøre rigtig meget! Som du måske har set er et af linksene fra mit badeværelse, hvor vi har haft fokus på de små detaljer og er endt med rigtig godt resultat :) (Billederne på linket er ikke helt opdateret)

  • Arnautovic Aida
    Автор
    Год(а)/Лет назад: 6

    Hej Joakim

    kan ikke tage flere billeder i øjeblikket da rummet er fuldt med ting og sager da vi er i gang med at ordne gulve i lejligheden . Ja, jeg er enig i at der er meget potentiale, men udfordring er at finde den beste løsning som vil fungere for mig og min mand.

    Jeg har først overvejet at male fliserne på væggen, men nu bliver jeg fanget af så mange gode ideer på siden så dette bliver min "yndlings projekt" ever..haha

    Vender tilbage når jeg kommer så lang!



  • PRO
    InteriorFlirt
    Год(а)/Лет назад: 6

    Hej Arnautovic,

    Jeg har selv lige lejet en smuk, gammel villalejlighed med loft til kip etc. - og et hvidt og slidt (ikke på den fede måde) badeværelse med orange sanitet (badekar, brusenice, håndvask etc.). Først var jeg ærlig talt lidt modløs, men jeg har i stedet valgt at "omfavne" rummet.


    Jeg synes, I skal beholde det, som det er, og så tilføre det moderne materialer. Hvis I har plads (og det ser jo dejlig stort ud), kunne i stille et jernskab ind, købe nye sorte håndklæder, smide en fræk måtte på gulvet alle zebra fra HK Living eller den sort/hvide runde (bademåtterne er pt. i restordre, og kommer igen slut sept.)




    etc. etc. Jeg vedhæfter lige billeder af produkterne, jeg sælger, men de findes sikkert også i lignende modeller fra eg. IKEA, hvis I arbejder med et stramt budget.

    Hold en stram stil, og undgå rod - orange med rod lyder ikke godt.

    Jeg har ikke planter på mit badeværelse, men jeg har masser af levende lys og altid en hvid, velduftende lilje i et højt glas på vaskbordet. Den spreder en virkelig dejlig duft, som også er med til at gøre rummet indbydende, og så har jeg investeret i et eksklusivt sæt flakoner med sæbe og håndcreme fra Day Home. Det enkle design matcher min stil og giver mig en følelse af lidt luksus (ærligt, så er den originale sæbe brugt alt for hurtigt med unger i huset, men så har jeg købt en flydende Neutral sæbe fra Normal, jeg bare har hældt over i den fine flakon, og cremen gider ungerne ikke, så den holder de sig fra).

    Det eneste jeg vil advare dig om, er at fare ud og begynde at male fliserne selv. Jeg havde i mit tidligere hjem, et lille, gammelt badeværelse med terrazzo gulv og flødegule flise. Min indretning er meget naturmaterialer og sort, hvid, grå, så straks blev de gamle klinker malet sorte. Det blev aldrig rigtig godt, og man kan ALTID se, at de er malet. Hvad var der egentlig galt med de flødefarvet, som engang var et hit, og som ingen andre har mere. Prøv i stedet at arbejde med rummet en tid, og hvis du derefter ikke kan acceptere det, kan du begynde at male etc. Men giv det lige en chance.

    De bedste hilsner, Kriss
    http://www.droemmeliv.dk/
    http://interiorflirt.com/


  • Heidi Bijl
    Год(а)/Лет назад: 6
    Vi er blevet meget optaget er microcement, som også kunne være en ide til dit badeværelse for at gøre det moderne på en billig måde.

    Ellers vil jeg som de andre anbefale at male eller blot gøre noget ved gulvet og bevare den orangefarve med ny håndvask/planter/tekstiler :-)

    Microcement:
    https://conteco.dk/badevaerelse/
  • ptrisja
    Год(а)/Лет назад: 6

    @Heidi

    Jeg er ret nysgerrig på det der microcement. Det lyder ret smart - er det noget du har erfaringer med?


    Jeg synes i øvrigt også at det orange er ret frisk. Et flot gulv ville kunne trække det hele gevaldigt op.


    /Patricia

  • Heidi Bijl
    Год(а)/Лет назад: 6
    Jeg har ikke selv brugt det endnu, men har nogle venner, der har brugt det med stor succes.

    Efter min mening giver det et meget flot og anderledes udtryk på badeværelset :-)
  • Bára c
    Год(а)/Лет назад: 6
    Stylisten Mette Helena har løst det flot hjemme hos sig selv
    http://www.alt.dk/artikler/for--efter-fra-70er-radsel-til-bla-harmoni