Houzz Logo Print
habitree

Ny juletrend?

Habitree
Год(а)/Лет назад: 7

Julen er på vej. I stedet for det grønne gran træ, har vi designet et nyt juletræ i 2 bæredygtige træsorter.
Er det et go eller et NO go.

Juletræet / christmas tree. · Еще

Go - de er smukke.
No go - jeg vil fælde mit eget

Комментарии: 11

  • S. M. I
    Год(а)/Лет назад: 7

    De er smukke, men helt sikkert ikke noget, som min traditionsbundne familie (mand og børn) ville bryde sig om. Det ser også farligt ud med de levende lys ;-)

  • Trine Nyborg
    Год(а)/Лет назад: 7

    Hvor høje er de? Svarer de til et almindeligt juletræ eller er det små pyntetræer?

  • PRO
    Habitree
    Автор
    Год(а)/Лет назад: 7

    S.M.I - Mange tak. De levende lys vælger man selv, LED blok lys er et godt alternativ :)
    Nikolaj - jo tak, det håber vi også meget på det gør.

    Trine Nyborg - De kommer i 3 forskellige højder 180cm, 125cm og 95cm.
    Det er vores alternativ til det traditionelle juletræ. Perfekt i lejligheder hvor alt døjet med at få et træ op og ikke mindst ned kan være et problem. og så sviner det ikke efter 1 måned :)

  • PRO
    Malerfirmaet Geert Hansen & Co. ApS
    Год(а)/Лет назад: 7

    Jeg fælder mit ejet

  • Robert Lux
    Год(а)/Лет назад: 7

    Cool gran! Kommer den med julgransspray så att den luktar riktig gran? :)

  • Birgithe Hofman
    Год(а)/Лет назад: 7
    Pragtfuld bæredygtig ide! Man kan jo pynte det som man vil ;)
    Rigtig god jul!
    Habitree поблагодарил(а): Birgithe Hofman
  • PRO
    InteriorFlirt
    Год(а)/Лет назад: 7

    Træet er flot - helt klart, men jeg er alligevel ikke vild med ideen. I forvejen har jeg næsten støvsuget hjemmet for nisser og silkepapirshjerter mm. Træet med duft af gran, lys og dette års særligt udvalgte julepynt + et par gamle traditionsbundne kugler og halløj, skal der til.

  • majbrittbihlet
    Год(а)/Лет назад: 7

    Jeg har nogle afskårne grene i en stor vase (magnolie træ) i år, igen. Savner ikke grand og hvis jeg gør så kan lidt grand i en dekoration gøre det eller lidt buksbum grønt erstatte det. Hvis jeg skal have et rigtigt juletræ igen skal det være med klump,så det kan bruges igen og igen.

  • PRO
    Habitree
    Автор
    Год(а)/Лет назад: 7
    1000 tak for alle svarene og de gode ideer indtil videre.
  • User
    Год(а)/Лет назад: 7

    Min mormor og morfar havde et lignende efter de var udstationeret i Pakistan og Indien for +50år siden, bygget af en tømrer dernede og malet julerødt.. "træet" kom op ca hveranden jul i min barndom, men gik desværre til for nogle år siden..

    så et helt klart go fra mig.