Houzz Logo Print
trine_pro

AFSTEMNING: Hvad har højst prioritet, når du vælger møbler?

Houzz Danmark Afstemninger
Год(а)/Лет назад: 7

Lige meget om du bor småt eller stort, til leje eller ejer, er måden du indretter dig på med til at vise din personlighed og originalitet. Særligt de møbler du vælger, siger meget om, hvem du er!

Men hvad prioriterer du, når du køber møbler? Foretrækker du billige møbler, som stadig er stilfulde at se på, eller går du all in og investerer i dyre møbler i god kvalitet?

Vi vil gerne høre, hvad du overvejer, når du køber møbler. Så stem i afstemningen nedenfor og fortæl os mere om dine oplevelser i kommentarfeltet.

My Houzz: Modern Industrial Loft in Toronto · Еще

Billige
Stilfulde
God kvalitet
Originale og unikke
Andet (uddyb nedenfor!)

Комментарии: 12

  • PRO
    Tømrerfirmaet Ole Brandt
    Год(а)/Лет назад: 7

    God kvallitet


  • Nikolaj Sjørup
    Год(а)/Лет назад: 7

    Jeg stod over for en sjov opgave, da jeg flyttede hjemmefra for lidt over en måned siden: at indrette min første lejlighed! Som 20-årig måtte jeg hurtigt sande, at de designmøbler, jeg drømmer om, ikke bliver en realitet i dette årti, og derfor blev hovedleverandøren af møblerne i denne første omgang en butik ved navn IKEA. Resultatet er - til min egen overraskelse - blevet ganske tilfredsstillende.

  • PRO
    Lemming Hegn A/S
    Год(а)/Лет назад: 7

    Altid kvalitet

  • PRO
    Tømrerfirmaet Brdr. Gamsgaard
    Год(а)/Лет назад: 7

    God kvalitet

  • PRO
    entremobel.dk
    Год(а)/Лет назад: 7

    God kvalitet selvfølgelig :)

  • ptrisja
    Год(а)/Лет назад: 7

    Jeg synes ikke det ene udelukker det andet, og er nok lidt trist over den generelle holdning at dyrt = godt, hvilket langtfra altid er sandheden. Jeg er mere interesseret i den gode idé, og så er jeg lidt ligeglad med hvor den kommer fra.

    Min prioritering vil være: 1) Billig, 2) Originale og unikke, 3) God kvalitet...

    Jeg køber i øvrigt sjældent møbler, men laver dem selv. På den måde får jeg opfyldt alle 3 ønsker... Eller i hvert fald 1+2 :)

  • PRO
    Bager's Tømrer- & Snedkerforretning A/S
    Год(а)/Лет назад: 7

    god kvalitet

  • PRO
    By Tika
    Год(а)/Лет назад: 7

    God kvalitet og gerne unikke

  • PRO
    Malermester Tom P. ApS
    Год(а)/Лет назад: 7

    Altid stilfuldt :-)

  • jspetersen97
    Год(а)/Лет назад: 7

    god kvalitet

  • Christina Wenzell
    Год(а)/Лет назад: 6

    Det vigtigste for mig, er at de er komfortable og praktiske - der udover skal de passe ind i resten af møblementet... ;-)